Stan błogosławiony zwykle ma związek z przybraniem kilku dodatkowych kilogramów.

Nie można jednak ukryć, że większość matek wolałoby tego uniknąć. Czy istnieją metody, by skutecznie wrócić do swojej wagi po ciąży? Poznaj najciekawsze z nich. O upragnioną figurę warto zadbać już w czasie ciąży. Bez wątpienia nie jest to odpowiedni czas, żeby katować się ścisłą dietą. Organizm przyszłej matki wymaga trochę więcej pożywienia niż zazwyczaj. Ograniczenie sztucznego jedzenia i słodyczy może jednak wpłynąć na wagę po ciąży.

Dobrym rozwiązaniem może być także spokojna aktywność fizyczna w ciąży, dostosowana do błogosławionego stanu.

Pamiętaj jednak, żeby ruch w ciąży zawsze skonsultować z ginekologiem. To ginekolog decyduje, czy nie istnieją przeciwwskazania do ruchu. Największym sprzymierzeńcem młodej mamy w walce o upragnioną sylwetkę są regularne spacery z wózkiem. Przyniosą one korzyści tak samo mamie, jak niemowlęciu. Obydwoje potrzebujecie codziennej porcji świeżego powietrza. Zamiast chodzić wolnym krokiem, wybierz raczej szybszy marsz. Kilogramy po ciąży będą zmniejszać się w mgnieniu oka, w czasie wykonywania tego codziennego obowiązku. Gdy minie okres połogu, a lekarz nie będzie widział żadnych przeciwwskazań, można rozpocząć różnego rodzaju ćwiczenia gimnastyczne.

Młode mamy kochają zumbę czy aerobik.

Dodatkowo to doskonała okazja, aby wyjść z domu. Nie przejmuj się jednak, jeżeli podobne zajęcia nie są organizowane w twojej okolicy. Równie skutecznie możesz spędzać aktywnie czas we własnym mieszkaniu. Niedługie, ale intensywne treningi, na przykład crossfit, pozwalają w krótkim czasie odzyskać dawną figurę. Co ważne, nie zajmują sporo czasu, którego zwykle brakuje młodym mamom..
Moja strona: drzwi pokojowe kielce firma